Niiiniis Life

Alla inlägg den 28 oktober 2013

ehm

Av Nina - 28 oktober 2013 21:19

Jag är så trött att jag orkar inte skriva om båten idag, får göra det imorgon då jag har hela huset för mig själv :3
Tänkte nog även göra en cover MEN det bör en snygg kille här bredvid och jag vill inte att han ska höra xD
Godnatt babes :*

Av Nina - 28 oktober 2013 17:50

Nu anar inte hur bra det känns att kunna säga det utan att behöva tänka efter eller ha dåligt samvete. Jag är hemma, det är här jag bor. Visst jag är inte här särskilt ofta och jag är mycket mer hos mamma men det är sant som det är sagt; "Home is where the heart is."

Just nu är det bara jag och Viktoria här, vi håller på och ska försöka göra laxpudding med skirat smör. Jag sitter i soffan och skriver det här- hur mysigt som helst- och hon är i köket och pysslar lite. Pappa kommer hem om typ en timme :)

Den här låten poppade just in i mitt huvud: "We are a family like a giant tree, reaching up for the stars."

Jag tror jag uppdaterar en gång till senare ikväll om vad som hände -eller inte hände- på kryssningen och sånt x) Arrivederci!

Ovido - Quiz & Flashcards