Niiiniis Life

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Nina - 18 oktober 2013 18:22

Jag kan inte låta bli att jämföra mig med henne, jag träffade ju min f.d elaka styvsyster i fredags för att typ försöka rädda hennes liv kinda, "alltid lika snäll" och om man kollar tillbaka på mitt liv som det var från att jag var 8 till förra året så ser man likheter mellan mig och Askungen. Hoppas jag också får mitt lyckliga sagoslut, eller har jag det redan? Mina kompisar kanske är min drömprins som räddar mitt liv :) <3

Av Nina - 18 oktober 2013 09:08

Sitter och försöker få i mig frukost i soffan men det går sådär, jag mår illa men vet inte varför och har ont i huvudet. Dessutom efter all med mamma och att pappa inte hörde av sig igår har "taken a toll on me". Skönt med lite musik på mtv som omväxling från alla gnälliga teen moms och teen dads och allt sånt där, Nu måste jag gå innan Älvis river huset bara för att mamma har åkt ._.

Ovido - Quiz & Flashcards