Niiiniis Life

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Nina - 26 oktober 2013 22:09

Är det bara jag som verkligen älskar att ha musik så högt att jag knappt kan tänka? Det är inte bra för öronen men det är så underbart så länge det är bra musik.

Just nu skulle jag nog hellre vara döv though,, Amanda Fondell, Yeah not my jam.

Av Nina - 26 oktober 2013 17:18

Mitt liv har typ varit lite som i Easy A ett tag nu, nu har ju pappa köpt ett hus i förorten och i huset snett mittemot eller typ snett bakom bor det en skiiitsnygg kille(eller så är han barnbarn men han är där nu iaf) som är typ nåt år äldre, och jag dagdrömmer redan en massa, min kompis Sara sa "Ni kan gifta er :D" haha x) I wish men det hör kan bli bra, tänk på alla lov när båda är här vad romantisk det skulle kunna bli :D
See ya later nu ska vi mysa här :)

Av Nina - 26 oktober 2013 13:28

Det är såå jobbigt, pappa och hans tjej har köpt iPhone 5 båda två och dom skryter och retar mig över min HTC heeela tiden, dessutom var vi på marknad i nynäshamn idag och det fanns en ziljon olika Justin skäl men såklart bara till iPhones så jag kan inte ha de >:(
Jag ska få en ny mobil runt jul säger dom för jag ska byta abonemang och få nytr nr och allt och då även mobil vilket är bra för min mobil kan jag ju inte lyssna på musik med i hörlurar (seriöst, hur lyckas jag?) Men jag vill inte vänta tills dess jag vill ha en ny nuuu. Kalla mig girig men dom nobbar mig hela tiden för att jag inte var med på nån mässa där de fixade nytt abonemang och sina nya mobiler :(

Ovido - Quiz & Flashcards