Niiiniis Life

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Nina - 17 oktober 2013 20:32

Låt mig skryta, jag har läst ut 7 fucking böcker sen skolan började u Augusti, 6 på engelska och en på svenska. Två av de, en engelsk och den svenska, var hela klassen tvungna att läsa. Och så läser jag 2 till på engelska just nu xd känner mig som den jag en gång var, läste ut en 500 sidors bok på 3 dagar, nu har jag inte läst för nöjes skull på länge, typ nästan ett år, fram till Augusti såklart, jag har läst noveller online hela sommaren men de räknas inte xd
#proud #bookworm

Av Nina - 17 oktober 2013 19:24

Som om dagen inte var dålig nog innan så har jag bråkat med mamma nu också. Det började med att lillebrorsan kom hem, snodde fjärrkontrollen och vi började bråka (jag kollade på Glee.). Sen började mamma prata om nåt helt annat mitt i bråket så jag sa "det skiter jag i!" Och hon blev sur, jag gick till köket och skulle hämta min skolväska och gå upp till mitt rum när jag hör mamma muttra "och hon tror hon ska få skor" så jag sa(skrek) " Nä, Jag behöver inte skor jag går barfota!" Och gick upp till mitt rum och bröt ihop. det känns som om varenda liten fästing är värd mer än mig, för både mamma och pappa. Och jag kommer inte få skor, jag måste vänta en till månad innan jag har råd med dom själv och då kan dom vara slut. Dessutom kan jag inte gå runt i jättetrasiga converse när snön kommer, åh jag orkar inte mer, låt mig dö, Jag är ändå inte behövd här

Av Nina - 17 oktober 2013 18:12

Idag när jag kom hem från bussen tänkte jag "this Place has Kinda become my sanctuary when he's gone". Jag menade min låtsaspappa, gissa vem som kom hem nu :( Jag och mamma som hade det helt lugnt och stilla kollade på catfish och pratade.

Jag skulle till pappa tidigare men självklart hade han redan åkt när jag kom hem. Han var upp hit från Stockholm utan att ens höra av sig, varför? Är jag inte värd ens två minuter?

Vi hade matteprov idag, jag tror det kan ha gått rätt ok, kanske fick E vilket är superbra för att vara jag c:

Vi skulle ha diskussion på engelskan också, i grupper, och en till tjej förutom mig och min kompis blev med som inte hade hjälpt till att förbereda alls så vi blev smått pissed off men de gick väl rätt bra, det måste det ha gjort annars dör jag för engelska är det enda jag är bra på..

Förutom det har alla varit deppiga/sura/kaxiga/griniga/känsliga idag, nästan ingen har varit positiv. :(
Tomorrow Will be kinder hoppas jag c:

Av Nina - 17 oktober 2013 18:03

Jag är så trött på att se "Jelena" eller "Selena & Justin" vart jag än kollar. Dom är över People MOVE ON!
Justin ler nu, han är ingens slav, det är bättre nu än förut, the show must go on, så nu släpper vi det, för jag bryr mig inte om Selena, hon förstör min dag, så fort jag ser en bild på henne eller hör ordet "jelena" blir jag sur. enough is enough!

Och nej selena var inte Justins första kärlek, Caitlin var och de är fortfarande riktigt bra kompisar vilket är underbart. #Jaitlin4Life

Ovido - Quiz & Flashcards