Niiiniis Life

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Nina - 10 oktober 2013 18:42

Imorgon ska jag träffa någon från mitt förflutna. Jag vill inte, och jag är nervös, spänd, orolig, allt inom mig säger "Du kan inte göra det, du vet att det inte är rätt!" Men mitt samvete säger att jag måste. Och alla som säger att jag är snäll, Egentligen gör jag det ju för att jag inte ska ha dåligt samvete så det är ju själviskt. jag vet inte jag är mest förvirrad, jag hade inte tänkt träffa personen typ någonsin igen men jag måste, jag förstår inte hur många chanser jag har gett hen. en andra chans, en tredje chans, en tusende chans, and here we go again ._.



Senare ska jag till Sara med Agnes, sara såklart, och kanske Jennie, och kolla på film, heeela helgen höhö så förhoppningsvis blir det bra, jag har en klump i magen av flera orsaker nu, 

dels för att jag ska träffa hen, och så är jag tvungen att umgås med någon jag är väldigt obekväm runt nästa vecka och i böckerna jag läser är det kaos x)


Nu ska jag gå och duscha så see ya later alligator!

Ovido - Quiz & Flashcards