Niiiniis Life

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Nina - 7 oktober 2013 19:32

Okay, så jag är en belieber, det vet väl typ alla? Imorse kom Heartbreaker ut, en ny singel av Justin, och i de kommande 10 veckorna kommer det komma ut nya låtar VARJE MÅNDAG!  De här låtarna är annorlunda, de kommer direkt från hans hjärta, music journals. 

Så där började dagen, riktigt bra trots att jag var trött och hellre ville sova, han ger mig styrka för att orka leva mitt liv   


I alla fall, jag bestämde mig för att ha uppsatt hår idag, som jag aldrig har förutom hemma annars, men de va rätt skönt att ha så, man kände sig mer proffessionell då   


Jag tror jag lyckades rätt bra med engelska uppsatsen idag trots att jag var sååå oförberedd, thank goodness I have a good book-memory!

När jag kom hem lekte jag lite med Älvis och Christoffer sen gick jag in och åt, and that's when I let loose the hair

Jag kände mig som Medusa ett tag när lockarna stod åt alla håll men när det la sig var det faktiskt fint! 

Nu är det uppsatt igen men innan såg det ut såhär: 

         


'till we meet again, Arrivederci!     

Ovido - Quiz & Flashcards