Niiiniis Life

Direktlänk till inlägg 15 juli 2013

Vila I Frid Cory Monteith.

Av Nina - 15 juli 2013 01:35

  Första som hände när jag vaknade var att jag gick ned, tog frukost, gick upp till mitt rum, startade datorn, och vad får jag se? överallt står det "RIP CORY MONTEITH" eller "Glee-stjärnan Cory Monteith hittad död i hotellrum i Kanada". Jag går in på twitter, där får man alltid reda på allt man behöver veta, går till och med in på aftonbladet, som oftast bara skriver falska rykten när det gäller utländska kändisar. Gråter hur mycket som helst, tänker på Lea Michele, Alla i Glee. Vad kommer hända med serien nu, kommer Finn att dö en lika plötslig död som Cory gjorde? Kommer Glee gänget orka fortsätta? Kommer Lea kunna gå tillbaka till studion och spela in fler avsnitt? Kommer de vara tvugna att lägga ned serien? Kommer de ha ett avsnitt dedikerat till Cory? Jag vet inte vad jag ska ta mig till, en del av mitt hjärta dog igår. Han tillsammans med resten av glee gänget var en stor del av mitt liv från det första avsnittet tills de nya kom med i serien, sedan dess har jag inte kunnat kolla lika mycket p.g.a att jag bryter ihop av att allt har förändrats. Jag vet inte om jag kommer kunna titta på ett enda avsnitt längre. Sen öppnar jag twitter igen, massa trender, bland annat #AllFandomesAreHereToSupportGleeks #StayStrongLea #RIPCoryMonteith #TagYourIdolToTellThemYouLoveThem & #PrayForLea. Det är skönt att känna stödet från alla andra fanbases när man ligger här och gråter. 


“Be nice to everyone, always smile and appreciate things because it could all be gone tomorrow.” ― Cory Monteith

 

If there's thunder, just think of it as Cory drumming up in heaven <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 19 juli 2019 01:47


    WOW. It´s been a while haha. Förlåt, jag har ingen ursäkt men jag har bestämt mig för att prova igen och istället för att göra en ny blogg så vill jag ha kvar denna med alla minnen, dålig grammatik och deppiga inlägg haha.    Hej, jag he...

Av Nina - 7 februari 2016 22:54

I fredags träffade jag en kurator på ungdomsmottagningen för andra gången och fick göra ett test som skulle visa om det fanns någon risk att jag har depression eller inte. Eftersom jag nyss flyttat var jag positivt inställd till allt och kände att de...

Av Nina - 3 februari 2016 20:48


Senast jag skrev ett inlägg här så hade jag precis sagt upp mitt rum i korridoren, och nu har jag flyttat! Nu bor jag i en stuga typ, ett avlångt hus med tre eller fyra självständiga lägenheter i. Jag flyttade in i Måndags och det är nu Onsdag kväll ...

Av Nina - 30 november 2015 17:49

Jag sa upp lägenheten idag, jag var väldigt nervös när jag skulle in dit och så men det gick hur bra som helst och jag kände mig väldigt vuxen sen haha. Efteråt handlade jag och medan jag väntade på bussen bestämde jag mig för att försöka ringa till ...

Av Nina - 30 november 2015 13:27

För det första: varför heter det sjusovare? För det andra: Jag vaknade klockan 12.57 hahah yikes. Jag trodde absolut inte att jag skulle sova såååå länge, nästan 10 timmar blev det :O Nu ska jag duscha och ge mig iväg in till stan och säga upp min ...

Ovido - Quiz & Flashcards