Niiiniis Life

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Nina - 6 juli 2013 17:01

Det är otroligt hur länge jag kan ligga och sola utan att bli det minsta solbränd. Enda sättet jag blir brun är om jag badar utomhus i flera timmar, inte mig emot men jag har ingen art bada med och jag är rädd för att vara i vatten själv, utomhus då förstås. Nu ska jag kolla färdigt på 'Lemony snickets berättelse om syskonen Baudelaire' och deppa för min bleka hud :C

Av Nina - 6 juli 2013 01:10

FÖRLÅT GUYS JAG MÅSTE AVREAGERA MIG.




















KOMMER DÖDA NÅGON AND IT AINT GONNA BE PRETTY, VAD SOM ÄN ÄR PÅ GÅNG MELLAN SLUTENA 'SELENA' GOMEZ OCH JUSTIN SÅ KOMMER HAN BLI SÅRAD, JAG HOPPAS FÖR I HELVETE ATT DET ÄR EN GAMMAL BILD HAN LA UT PÅ INSTAGRAM OCH ATT HAN MENAR ATT HON ÄR HEARTBREAKER FÖR ANNARS KOMMER JAG NOG INTE PALLA ATT VA BELIEBER LÄNGRE OCH JAG BLEV INTE DIREKT DET BY CHOICE JAG KAN INTE SLUTA MEN JAG ORKAR INTE SE MY LIFESAVER BLI SÅRAD IGEN OCH OM HAN BLIR DET KOMMER DET BLI TREDJE VÄRLDSKRIGET. DET ENDA POSITIVA MED DET ÄR ATT BELIEBERS OCH DIRECTIONERS SKULLE BLI SAMS. DET SKULLE BLI

BELIEBERS+DIRECTIONERS+SMILERS+LOVATICS VERSUS SELENATORS+SWIFTIES. GUESS WHO´D WIN. 

okej ett onödgt men för mig nödvändigt inlägg, jag räknar inte med att ni ska förstå nånting, bara de med twitter förstår. 

Ovido - Quiz & Flashcards