Niiiniis Life

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Nina - 30 juli 2013 15:00

Igår hände en sak som fick mig att skratta HELA NATTEN! det värsta är att jag lovade att inte säga nåt om vad det är och jag håller mina löften men jag måste ändå skriva av mig, Är så glad för en person jag trodde var på ett sätt sårade mig, sen visade sig att personen inte var som jag trodde och nu är jag inte sårad alls längre, är bara glad för att jag inte slösade mer tid på personen, och ett gott skratt förlänger livet så jag tror jag har blivit odödlig   


Det känns som att jag har fått tillbaka min positiva sida, den hade typ dött lite förra terminen men jag tror jag är påväg tillbaka till mig själv igen, Med mina älskade vänner och lite självförtroende så blir allt mycket bättre   


Bjuder på en liten bild bara för att jag är så glad idag :)   

Ovido - Quiz & Flashcards