Niiiniis Life

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Nina - 23 juli 2013 00:26

Jag är en naturligt flörtig person, men samtidigt blyg. Därför kan jag träffa någon irl, få känslor, och sen inte riktigt våga visa detta. Då tackar jag för sociala medier som facebook, instagram, och nästa steg, kik och snapchat!

Just nu har jag känslor för en kille som jag känner lite grann den förr men inte så mycket. Första kontakten är sååå jobbig, men jag slapp den biten! Vi hade varandra på fb redan, vi hade varandras nummer redan. Så när jag berättade för mina kompisar om mina känslor var det inte så svårt för dom att lista ut en plan.

Det började med att de facerapeade mig. Skrev en raggningsreplik till honom från min fb. Han svarade positivt och jag berättade att det var en facerape. Sen fortsatte vi chatta på fb, och efter ett tag frågade han om min snapchat, så vi började snapchata istället! nu har vi snapchatat några dagar, och jag gillar det, men är mer blyg på snapchat än i verkligheten, det är inte han däremot. Inatt frågade en kompis på snapchat vad jag gjorde, jag skulle svara, med en oseriös bild, "försöker flörta men failar xD " till henne men HÖLL PÅ ATT SKICKA TILL KILLEN JAG GILLAR! Mitt Internet försvann just då och jag tror inte det skickades men han har inte svarat sen igår och jag är rädd att det skickades och att jag har "skrämt bort honom" eller nåt. Jag tänker vänta ett tag (så långe mitt korta tålamod låter mig hållas) och se om han hör av sig annars får jag väl skriva nåt eller så. :/


Okej nu till kik. För ett tag sen skrev en kille till mig. Jag känner honom inte och vet inte hur han fick min kik men han verkade som en skön snubbe, verkade inte va ute efter nåt utan det gick att snacka med honom. Tills idag... Först snackade vi som vanligt, sen frågade han om en bild, så jag skickade en jag hade snapchatat till alla på min lista förut. Då skrev han "visa pattarna så får du popcorn :* " därefter började vi bråka eftersom jag såklart vägrade. Jag sa att om han köper Frida sommarspecial får han se mig i bikini (är ju med i ett repotage där) men han palla inte, sen blev jag kallas hora. Så jag skrev
"jag är en hora för att jag vägrar flasha? Makes sense..." Och sen skrev han att han skulle blocka mig så jag skrev tack.

Jag har en fråga. Sen när är det okej att kalla någon för hora? Speciellt när man har tillräckligt mycket selfrespect för att inte göra nåt sånt. Orkar inte med vissa människor. Usch. Tar inte åt mig men blir så arg! Ska försöka sova nu, men vaktar snapchat som en hök 24/7 så vet inte om det går :/ Godnatt i alla fall!

Ovido - Quiz & Flashcards