Niiiniis Life

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Nina - 8 juli 2013 01:31

Natten till idag så köpte jag the sims 3 övernaturligt! Vilket inte kanske var så smart egentligen för jag tror jag börjar tröttna redan. Men jag ville ha det, och nu har jag det! Har nördat det nästan hela dagen, med undantag för lunch och bad på eftermiddagen och sen TV med mamma nu inatt. Hon har upptäckt quizkampen, på min mobil... Hon har en gammal nokia. Ingen Android. Så hon kan inte ha appar ._.
I alla fall, är det inte en härlig känsla att vilja göra något och sen göra det, eller vilja ha något och köpa det? Life of the 'rich' and annoying. Känner mig skyldig eftersom de pengarna jag spenderade på spelet kunde ha gått till att hjälpa andra men jag använde de för min egen vinning istället, och vad tjänat jag på det? Extra kilon när jag sitter inne istället för att vara ute och röra på mig :C

Imorgon (som är idag, hellooo nattuggla) blir det till att tvätta, laga min jumpsuit, och sims xd men är det soligt måste jag sola för om 44 dagar börjar skolan och då vill jag vara brun. Om inte annat kan man väl hoppas att jag får en fin bränna i Italien, när vi åker dit om 69 dagar men man får inte hoppas på för mycket. Vi kommer gå i skola där och inte ha sådär jättemycket ledig tid.
Hoppas i alla fall man träffar någon/några intressanta människor där, det kommer va folk ifrån hela världen på den lilla skolan, och jag har hört att det finns mycket söta killar i Italy ;) nej men vi hörs, nu läre jag sova som vi säger hänne ;)
Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards